ARTIKEL TERBARU

Tuesday, 6 December 2011

Hari Keluarga - SJ Family - Sg.Lepoh, Kuala Pangsun Hulu Langat - Part2

Acara BBQ telah bermula.. Yang membakar2 ni mestilah kene yang lelaki2.. Yang pompuan2 sibuk ngan anak2 ye.. Ada ayam,ikan sosej,sotong..


Cuma udang x de sebab Naim kata udang da abis..Ala..Dah la saya suka udang.. Tapi ikan pari la best sebab rasa lembut sangat dan rasa lemak plak..Tapi memang sedap la..(Yo la..tinggal makan memang la sedap..Cuba suh bakar dulu,tak peluh ketiak)
Ni adik tengah wat air asam tu cicah.

Sambil2 makan acara bagi hadiah pun bermula. Sebenarnya hadiah ni adalah hadiah besday setiap orang untuk setahun ni.Dari besday bulan 1 sampai bulan 12. Hadiah adalah sumbangan Kelab SJ.Anak2 pun semua dapat..
Yang depan tu hadiah tuk anak2..Yang belakang tuk yg lelain.

Ni sape bagi sape ni.X ingat dah

MC malam tu adalah Huda.. Memang asyik gelak jer la..Ye la bukan acara formal kan.. Tapi cover gak la sbb dalam hutan kan..Kan tetiba ada yang sambung gelak.. Tak ke haru namanya..Hahaha...

 Suasana di malam BBQ

 Cha dpt hadiah dari Pakyong.. Budak yg paling xcited dpt hadiah

Chu yg baru bangun tido.Dapat hadiah dari ayah.

Pas bagi2 hadiah,pastu makan2 lagi saya dan keluarga saya pun masuk la ke bilik..Hehehe.. Alasan anak nak tido.. Padahal mamanya da ngantuk.. Dasar pemalas nak nolong kemas la tu.. Ala x per la k.yang (nama panggilan dlm family saya)..Anak ko kan demam..Gi la jaga anak ko..(bagus x adik beradik saya)... Padahal dalam bilik tu bukan diorang nak tido.. Sibuk nak kaler buku yang diorang dpt hadiah tadi..Tak kisah la korang nak buat apa ..Yang penting mama nak tido..

Esok da nak balik sebab kami sewa 1 mlm jer walaupun Isnin cuti(Cuti awal muharram). Isnin nak berehat la.. So dalam hati saya, esok saya nak mandi gak la..Takkan x nak rasa mandi air sungai tu kot.. Ntah bila nak datang lagi kot... So air sungai, kita jumpa esok ye..

No comments:

Post a Comment