ARTIKEL TERBARU

Wednesday, 23 November 2011

Ayah la pulak !

Kan saya ada cerita yang kakak ngan kembar demam.. Pastu ayah yang amik EL jaga mereka sbb mama ada kerja yang perlu disiapkan. So semalam balik dari kerja, ayah dok ngadu suh rasa dahi dia.. Panas gak la... Hehehe.. Jaga anak satu hari terus dapat virus demam ..Berjangkit la plak..

So malam tadi pun tido tak berapa nak seronok.. Kakak dan Cha dah tak panas badannya.. Alhamdulillah..
Cuma Chu masih panas lagi..

Pagi tadi tanya diorang nak gi sekolah (nursery) ker? Semua jawab nak pergi sekolah kecuali Pqa (sbbnya dia x pandai ckp lagi..hehehe).
Siapkan baju dan beg sekolah, pastu hantar gi sekolah..
Pastu gi klinik pulak sebab hantar ayah.. Dapat MC satu hari.. ok la tu..berehatlah ayah kat umah ye..Sonok la tu. Dalam kete masa nak gi klinik ayah tanya, mama penat ye? (Hehehe..nampak ke muka mama cam letih ek..) Pastu ayat amik ati, x der la yah.. penat ker x penat kene buat juga kan..

Lepas da settle semua mama terus gi keje.. Da kul 10 lebih gak la.. Terasa la plak keletihan hari ni.. Tapi apakan daya keje tengah menunggu.. Cayok! Cayok! mama kuat kan..(pujuk diri sendiri)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...