ARTIKEL TERBARU

Wednesday, 24 August 2011

Garang ker?

Satu malam kakak bercerita la pasal kawan2 kat sekolah @ taska dia. Banyak2 cerita yang dia citer ada la satu citer ni.


Kakak : Mama kawan kakak tu garang tau mama.
Mama : Sape nama dia?
Kakak : (mama x ingat la kakak sebut sape)
Mama : Ye ker?
Kakak : Tapi mama dia garang sikit jer. Mama kakak garang banyak
Mama : ????  .. (Apa motifnya ni?)


Terkedu sekejap saya. Garang sangat ker aku ni ngan anak2. Ye la.. Kalau dah ayahnya tak garang, mama la yang kene garang. Kang dua2 lembut anak naik tocang plak. Alahai kakak..Malu mama tau.


Ok la.. Mulai hari ni mama cuba ubah diri mama ye.. Tapi garang tetap garang cuma kurangkan sikit kot..


Macam2 kerenah anak sekarang. Tu belum masuk kalau kembar dah pandai celoteh macam kakak. Sekarang ni pun ada jer benda nak cerita. Berebut 2 nak bercerita.


Belum masuk bab nak paham apa diaorang cakap. Campur laju, campur pelat, campur tersembur air liur.
Apa2 la korang.. Janji korang bahagia.


chu, cha, kakak

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...