ARTIKEL TERBARU

Sunday, 1 May 2011

JJ : Makan Sengkuang Besar di Taman Tasik Permaisuri,Cheras

Baca blog Viruspadu .. Tetiba ada entry dia gi mkn sengkuang kat Taman Tasik Permaisuri, Cheras. Sengkuang dia besar tau. Tetiba saya teringat sengkuang macam ni la dulu ada jual masa saya sekolah rendah dan sekolah menengah. Tak tau la makcik yang jual ni masih ada lagi atau tidak. Tapi memang sedap.

Pastu citer kat suami.. Tetiba hari sabtu dia ajak gi Cheras. Tanya nakk wat pe gi sana.. Kata nak mkn sengkuang besar. Yes! Tak sia2 citer.. Hahaha..

Sedapnya..

Nikmatnya dapat makan, suami amik gambar pun tak perasan. Sambil makan dok sibuk tengok orang. Ramai rupanya yang menjual sengkuang besar ni. Lain kali nak gi lagi la.. Nasib baik dekat jor. Bangi - Cheras.
Bebudak ni pantang nampak aiskrim.. Comot tul


Nasib baik belakang tu ada playground. Best ler anak2 dapat main. Ok la.. Lain kali ajak lagi ek ayah.. Huhuhu.

No comments:

Post a Comment