ARTIKEL TERBARU

Saturday, 23 July 2011

Sabtu Yang Penat Tapi Best

Penat tapi puas.Sebabnya adalah dapat makan durian free dan dapat seguni free.Memang rezeki ikut menghantar pengantin. Tapi penat2 sampai rumah boleh pulak masak lagi. Ye la.. Mak mertua datang kan..Takkan tak nak tunjuk skill masak kot. Ni asyik membeli jor kang dia ingat i ni x reti masak..Hehehe.

Ye la..Siang tadi pegi hantar pengantin (sepupu suami) ke rumah pengantin lelaki kat Kuala Pilah, N9. Mak ai..Jauh gila sebab masuk felda kot. Kata perjalanan 1 1/2 jam jer.. Maybe first time sampai kot..Terasa gak la..Dok tanya kat suami, lame lagi ker..Bape lama lagi ni...

Sampai2 lepas iring pengantin kami pun cari port tuk makan..Lantak la korang2 nak buat apa wahai pengiring pengantin yang lain.. Perut saya gila lapar.. Tak banyak amik gambo sbb lupa bawak kamera. Ingat da letak dalam kete..Gambo2 ada ni pun amik kat facebook Dayah (sepupu suami). Suami da tolong taq kan..Bagus...TQ..

Nama saya pqa a.k.a Farah Nor Shafiqah

Nama saya Chu a.k.a Farah Nor Shuhadah

hehehe..Ada gak muka saya..

Kembar Cha dan Chu

Mane gambo pengantinnya..Hehehe.. Next entry la..Suami taq gambo2 ni jor..Sori

No comments:

Post a Comment