ARTIKEL TERBARU

Friday, 15 July 2011

Kek Batik

Korang tau tak kek batik tu camner rupanya.. Mana yang tak tau tu meh tengok gambo ni..

Sedap tak?
Camner nak buat ni..Sebenarnya wat kek batik ni macam2 version . Tapi x per..Aku bagi resepi yang paling mudah dan ringkas dan yang penting SEDAP..Hehehe..

Bahan-Bahan :
Biskut Merry (Yang warna putih tau/yang biasa)
Butter
Susu Cair (Suka pakai IDEAL)
Gula
Milo

Semua bahan-bahan kat atas ni dalam 1 kuantiti. Untuk dapatkan 1 loyang / 1 aduan la..

Pastu cara nak buat plak:

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...