ARTIKEL TERBARU

Tuesday, 19 July 2011

Ganti Posa

Huhuhu... Korang semua, korang da ganti pose ker? Tuk yang perempuan la.. Lelaki lantak la korang.. Ke korang pun ikut teman awek atau tunang atau isteri korang puasa.. Hahaha..Bagus2... Kalo yang lom kawin tu saje la tu alasan nak makan sama jor..Hehehe..Jangan mare ek..

Aku tahun ni x yah nak ganti2 posa.  Kenapa? Hehehe..Sebab tahun lepas aku posa penuh.. Pregnantkan Fiqa masa tu.. Tapi memang bagus la (eh ko puji diri ko sendiri ek), sebab tahan tu posa sampai petang..Padahal lapar tahap gaban da tu.. Tapi malas nk ganti punya pasal dok gigih menahan.. Bagus2 mama ni...

Korang2 yang belum ganti tu cepat2 rajinkan diri tu ganti... Kang da saat2 akhir baru nak sibuk ganti.. Babap kang bontot tu..Biasa dia..

Ingat tahun ni nak ajar kakak cuba puasa.. Tapi x la paksa dia x makan sampai petang..Just nak cuba bagi hint2 je kat dia yang masa tu adalah bulan puasa.. Hehehe.. Boleh ke x bleh yek? Dia paham x agak2 nya..

No comments:

Post a Comment