ARTIKEL TERBARU

Sunday, 1 May 2011

Hai Semua !!!

Salam semua ....

Sbnrnya ini adalah blog yg kedua saya. Blog yang pertama tu dah tak aktif. Ada sebab dan penyebabnya. Blog yang pertama tu saya bangunkan untuk persendirian. Maksudnya apa yang dipaparkan tu berkenaan diri saya,family saya dan lain2 yang sewaktu dgnnya la..

Blog ini juga ada berkisar juga pasal diri saya,family saya,anak2 kesayangan saya dan yang paling penting BISNES. Saya cuba hendak menjual barangan secara online. Baru hendak berjinak2. Harap kengkawan atau sesiapa yang sudi bertandang di blog ini boleh membantu saya samaada dari segi membeli atau memberi pendapat. Al maklumkan first time..hehehe..

Ok la..Jika ada yang berminat hendak membeli barangan yang ada di dalam blog ini boleh klik pada menu BIZ MAMA dan FARAH's DELICIOUS DELIGHT.. Macam2 ada disitu. 

No comments:

Post a Comment